szerda, március 10, 2010

Vélemények a Folyosóbálról

Kikértük a véleményeteket, hogy mit gondoltatok az idei Folyosóbálról. 3 diák véleményét olvashatjátok akik mind máshogy élték meg a bált.

1,
Én most voltam először a folyosóbálon, így nincs viszonyítási alapom, de nekem tetszett. Szerintem a tánc volt a legjobb, de a büfé is megállta a helyét.
Megcsodálhattuk egymás ruháit, beszélgethettünk, táncolhattunk és ehhettünk-ihattunk egy jót. Nagyon hangulatosnak és jónak tartom ezt a programot és szerintem érdemes minden évben megrendezni. Véleményem szerint mindig sok érdeklődőre lehet majd számítani.

Szőcs Noémi

2,
Az idei folyosóbál pörgősebbre sikerült mint a tavalyi.
Élményeim:
- jó hangulat izzott a levegőben
-a táncba még a tanárok is beszálltak
-a karaoke számokban mindenki megmutathatta énekes tehetségét
-a büfében finom ételeket és jó italokat találhattunk
- és még a ruhatárban is jó volt a hangulat
Az egész bál alatt egyetlen szomorú arcot se láttam.
Szóval köszönöm a 9. évfolyam diákjainak ezt a pörgős estét

Kittler Nikolett

Ám a jó véleményekkel szemben kaptunk negatív visszajelzéseket is.

3,
Mi csak az idei folyosóbálon vettünk részt. Izgatottan érkeztünk meg, de sajnos csalódnunk kellett, többet vártunk mint amit kaptunk. Először csak ücsörögtünk és beszélgettünk, utána szántuk rá magunkat, hogy táncoljunk egy kicsit.Annyira belelendültünk a táncba, hogy az egész estét át akartuk táncolni, de jött a bálkirály és királynő választás. Ezután azt hittük folytathatjuk a bulizást, ám a várt zene helyett a karaoke következett. Unalmunkban megint beszélgetni kezdtünk. Viszont a büfé kiváló volt.
Hosszú várakozás után ismét felcsendült a zene, ami hallatára mi indultunk is táncolni és meg sem álltunk a bál végéig.

Panlovics Adrien és Kis Dorina

Nincsenek megjegyzések: